
- Nazwa Materii
Poziom Materii |
Całkowite AP na następny poziom |
- Właściwości
- Gdzie kupić i za ile lub jak zdobyć
- All
- Pozwala użyć czaru z Doczepionej Materii Magicznej na wszystkich przeciwnikach tyle
razy ile wynosi poziom Materii.
- Midgar Sector 7 Slums (Beginner's Hall), Shinra Bldg 63f (Kupon C), Podstawowe
wyposażenie Reda XIII, Statek z Junon do Costa del Sol, Mt. Nibel, Great Glacier, Sklep w
Fort Condor (Dysk #2) za 20,000 Gil
- Counter
- Atakuje doczepioną Materią Komendy, gdy użytkownik odnosi ranę
- Northern Cave, Chocobo Square w Gold Saucer
- Magic Counter
- Kontratakuje doczepioną Materią Magiczną bądź Przyzywającą, gdy użytkownik jest
zaatakowany
- Chocobo Square w Gold Saucer
- MP Turbo
- Za dodatkowe MP podwyższa moc doczepionego czaru
- Whirlwind Maze
- MP Absorb
- Atakuje doczepioną Materią, jednocześnie absorbuje MP
- Wutai
- HP Absorb
- Atakuje doczepioną Materią, jednocześnie absorbuje HP
- Northern Cave, Wutai
- Elemental
- Dodaje żywioł z Materii do broni lub pancerza (I poziom - połowa obrażeń, II poziom
- zero obrażeń, III poziom - absorbuje HP)
- Shinra Building 62f (Mayor Domino), Mt. Nibel
- Added Effect
- Dodaje status Materii do broni lub pancerza
- Jaskinia GI
- Sneak Attack
- Uprzedzający atak doczepioną Materią
- Chocobo Square w Gold Saucer
- Final Attack
- Automatycznie używa doczepionej Materii tuż przed śmiercią bohatera
- Battle Square w Gold Saucer
- Added Cut
- Postać atakuje podczas używania doczepionej Materii
- Great Glacier
- Steal As Well
- Postać kradnie podczas używania doczepionej Materii
- Wutai Da-chao Statue
- Quadra Magic
- Używa doczepionej Materii (Magicznej lub Przyzywającej) cztery razy w jednej rundzie
- Jaskinia z Materią w okolicach Mideel (musisz mieć niebieskiego Chocobo)
|